ای خدا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تاریخ فراموش شده

 



نظرات شما عزیزان:

شبنم
ساعت17:30---21 فروردين 1392
سلام داداش امیر خوبی قربونت من دیدم وبت آپ نیست گفته شاید دیگه نت نمیای ببخشید آبجی مریم هم خوبه تا چند وقت پیش ازش خبر داشتم وقتی وبش فلتر شد دیگه ازش خبر ندارم از آبجی بهارم خبر ندارم تو چطوری داداشس؟

reza
ساعت12:02---9 دی 1391
سلام دوست من
وبلاگت حرف نداره خیلی عالی و زیبا هست
به وبسایت منم یه سر بزن
اگر هم دوست داشتی من رو لینک کن و بهم خبر بده تا تو رو لینک کنم


اجی فرشته
ساعت14:20---9 مهر 1391
سلام داداش گلم تو خوبی منم خوبم دلم برات ی کوچولو شده خیلی خوشحال شدم که بهم سرزدی.اختیارداری اقایی از خودته.منم همینطوربهترینا رو واسه داداشمم میخوام .حتما می رسونم فاطمه الان29 روزه ادواج کرده.هروقت بیای وبم خوشحال میشم

fati
ساعت14:57---16 شهريور 1391
فقط ادم میتونه تاسف بخوره

دختر خزر
ساعت19:31---9 شهريور 1391
سلام دوست من، چطوری؟دلم میخواست این عکسا رو ببینم ولی باز نمیشن!
با کاسپین یا خزر منتظرت هستم حتما بیا و نظر بده.


علی
ساعت22:22---8 شهريور 1391
سلام وبلاگ جالب دارین خیلی خوشم اومد به وب منم سری بزنید و اگه مایل بودید همدیگرو لینک کنیم.مرسی

maryam
ساعت11:56---30 مرداد 1391
سلام خوبی امیر رضا؟؟
دلم برات تنگ شده9 هر چند شماها که زود فراموشمون کردین

بعد مدتها اپم

یکم متفاوت اخه تولد بهارمه زود بیا
منتظرتم
با حضورت خوشحالم میکنی


دختر عموفاطمه
ساعت15:55---13 مرداد 1391
سلام دادا
اومدم
راستی مطلب مال خودت


اجی فرشته
ساعت13:35---13 مرداد 1391
سلاااااااااام دادا امیر رضااااااا به به چه عجب راه گم کرده بودی؟؟؟؟کدوم وب میخواستی بری که اشتباهی اومدی به ماسر زدی؟
من چن باری اومدم برات نظر گذاشتم اما نیومدی چرا اپ نکردی؟؟؟؟تنبل خان؟


alireza
ساعت15:19---6 مرداد 1391
سلام سایتت جالب و با حاله. من مدیر سایت تاریخی هدیش بزرگترین و کامل ترین سایت تاریخی در ایران هستم خوشحال میشوم اگه به سایت ما سری بزنی و نظر خودت رو حتما بگی و عضو سایت بشی عضویت شما افتخاری برای اعضای سایت هست من را لینک کنید من هم شما را لینک میکنم .راستی یک لوگوی بسیار ساده برای سایتم طراحی کردم لطفا اون رو توی سایتت قرار بده خواهشمیکنم لوگو رو بگذارید ممنونم برو تو سایت ستون سمت چپ یک عکس از داریوش بزرگ است و کد هم زیر ان هست خواهش میکنم لوگوی ما را قرار دهید ممنونم. من شما را لینک کردم شما جون من واسه کمک به وطن لوگوی مارا بگذار تو سایتت

مــــــــــژده
ساعت11:44---29 تير 1391
.........❀❀❀❀❀❀❀
........❀❀❀❀❀❀
......❀❀❀❀❀
.....❀❀❀❀
....❀❀❀
..❀❀
.❀
❀ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ شنبه 3 تير 1398برچسب:, توسط امیررضا و پوریا |